Teoria Aventurii

Take 1: Sillicon Valley

Noutati

Ne-au spart apartamentul si s-a furat simtitor. Andrei a ramas fara computer, eu fara camera foto si mi-au mai disparut un ceas valoros, un mp3player, chestii de genul. Asta acum vreo 3 saptamani.

De aproape o luna m-am hotarat sa aplic la niste universitati din State ca freshman pentru 2008 toamna. Voi trimite dosarul la 3-4, intre care Stanford, MIT, Chicago si inca una, nu stiu care inca. Daca la inceput am vrut sa-mi dedic vara studierii pentru SAT-uri, s-au schimbat planurile pe parcurs si e pe hold procesul, dar nu pentru mult.

N-am luat viza! Mi-au pus 4 intrebari, din care si-au dat seama ca nu sunt angajat si n-am casamasina deci e imposibil sa platesc un bilet de avion(strangeam-imprumutam bani si tot ajungeam) doar pentru a ajunge la un seminar. Fie el o sansa unica si exclusivista in care reprezentam Romania si aveam lectori laureati ai premiului Nobel. Timp de 3 zile de dimineata pana noaptea(literally). Interviul e complet impersonal(exact ca la banca, vorbesti la o tejghea separat de un geam, stand in picioare) si incearca sa te bage cat mai repede intr-un sablon pe care il recunosc. Oricum, nu mai primesc California vara asta. Poate in toamna?

De luni sunt full-time la NoPrimeTime unde promovam, discutam, dezvoltam si implementam. Adica sunt project manager la NoPrimeTime, unde totul merge bine. Invat mult si echipa e excelenta. Mai multe despre asta pe parcurs.

Am si un nou prieten bun de care imi fac timp zilnic pentru ca vreau sa ma deconectez. Il cheama Wulf(citit Vulf)

Plus, am trecut anul 2 la Universitate. Ah, si am ratat o sansa teribila zilele astea la Youth Delegate, dintr-o cauza cat se poate de triviala: n-am avut internet timp de o saptamana.

Iulie 5, 2007 3:13 pm - Posted by | admitere sua, noprimetime, Progress, Real Life, Roy Williams, seminar, viza sua, youth delegate

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

