Teoria Aventurii

Take 1: Sillicon Valley

ABM Days

Zilele astea m-am mutat ABM Days in semn de pauza. E cam monoton dar mai vad lumea la fata.

In prima parte a zilei de ieri prezentarile au fost medii. Nu se auzea, nu se vedea, foarte aburit totul si tras de par. Recomand regula 10/20/30 a lui Guy Kawasaki pentru prezentari, e excelenta nu doar in tehnologie. Studiati si castigatorii de la www.slideshare.net. Apoi, glumele pregatite de acasa sunt un no-no pentru majoritatea lumii. Trebuie sa stii sa pari spontan daca vii cu ele de acasa. Basca Mugur Patrascu de la iLeo nu a stiut sa explice unui student care-i baiul cu „Got Milk?”, campania sociala arhicunoscuta, desi o dadea ca exemplu. Cristi Parvan Adrian Alexandrescu de la Ogilvy se lauda ca au primit la Antena1(daca nu ma insel)ProTV prime-time pentru Sensiblu la o stire despre marketingul alternativ pe telefoane. Ce-i drept, a fost un reportaj, dar in el nu se spunea nimic de Sensiblu. Doar de marketingul pe telefon. Probabil pe clienti ii pacalesc mai usor. La partea de auzit si vazut nu e vina lor in totalitate, desi eu n-as baga multimedia in prezentari prea des, decat daca sunt vazute offline. Altfel, e aproape sigur sa fie o problema cu sunetul sau vizibilitatea proiectorului intr-o sala mare. Oricum, oamenii sunt faini, cu prezentarile am avut ce-am avut.

Dupa-masa a fost mai interesant prin prisma invitatilor care nu si-au propus nimic decat o discutie degajata pe tema blogurilor. A iesit foarte bine din punctul asta de vedere. Au fost Radu, Manafu, Bogdana, Dragos si Razvan Matasel.

Altfel, sala mare, carti cadou, Apple sponsor(de ce nu Mac-uri cadou?) si vreo 30 de studenti prezenti. Lumea isi ia notite in general. ;)

Anunțuri

Mai 9, 2007 10:34 am - Posted by | Real Life

4 comentarii »

  1. Tocmai m-am intors de la ABM Days, o conferinta organizata de BOS, in care una din dintre teme a fost „Blogul – O noua strategie de marketing” unde […]

    Comentariu de Daniel Nastase | Mai 9, 2007 2:43 pm | Răspunde

  2. Fara suparare dar le incurci putin.
    1. Cristi Parvan e de la Zenith, Adrian Alexandrescu e de la Ogilvy
    2. Denumirea „sociala” pentru Got Milk e tras de par. Dupa logica asta si „Puiul gatit nu va face rau” e tot sociala. Si iti dai seama ca nu e, nu?
    3. Daca urmaresti cu atentie reportajul… O sa vezi ca dupa intro, apare pe ecran Andreea Ionescu – Director Marketing Sensiblu. Si te inseli… era Pro TV, nu Antena1
    4. Concluzia cu pacalitul clientilor… ai un fundament pentru ea?
    5. Nu inteleg partea cu offline…

    Comentariu de Alexandrescu | Mai 9, 2007 10:10 pm | Răspunde

  3. 1. Just, am comis-o la nume, imi cer scuze.
    2. Got milk? e sociala pentru ca nu promoveaza un brand de lapte, ci laptele ca produs in sine. Cam acelasi lucru si cu puiul, nu? Gresesc?
    3. Nu ai aratat spotul la Sensiblu, ai spus doar ca pe fundal ar aparea un logo la Sensiblu si ai raspuns la cineva din sala ca in general publicul asociaza farmaciile cu Sensiblu pentru ca apare foarte des cate o farmacie cu logo-ul lor cand e vorba de farmacii la stiri. Ceea ce e ok, dar tot nu mi se pare un mare avantaj sa apari in prime-time daca nu esti direct asociat cu produsul(aici Sensiblu).
    Ceea ce ne duce la punctul 4. Nu am fundament, nici nu insist pe tema asta si nu acuz. Spun doar ca sunt convins ca ati tras mare lobby pe faptul ca a aparut la stiri treaba, ceea ce e si normal. Dar personal ma indoiesc de eficacitatea sporita.

    Vroiam sa spun ca slide-ul ar fi fost mai coerent vazut offline, acasa pe computer. Se intelegea mai bine. Dar aici nu a fost vina voastra.
    Scuze ca am incurcat numele, ma grabeam azi. Mea culpa!

    Comentariu de razvanr | Mai 9, 2007 11:18 pm | Răspunde

  4. Am aratat spotul… Probabil ca nu s-a vazut cand a scris functia Andreei pentru ca era cam mic spatiul de proiectie. Deci… cam esti asociat cu produsul… Dupa ce era prezentata campania, intra imediat cut-ul Andreei cu functia scrisa.

    Nu prea e asa… Campaniile sociale au un scop nobil (macar declarat), in timp ce laptele si puiul au un scop cat se poate de comercial… cumparati mai mult.

    Comentariu de Alexandrescu | Mai 10, 2007 10:05 pm | Răspunde


Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: