Teoria Aventurii

Take 1: Sillicon Valley

SMAEB, Kawasaki, Zude

Dupa ce am terminat application-ul pentru academie, ieri am stat pe informatii despre viza si azi imi programez interviul. De acum ramane doar developmentul la site ca sa am ce arata in California.

Kawasaki iar ne arata cum ca ar fi un fel de 3SudEst al venture-capitalistilor. Acum cauta oameni care sa-i spuna secrete si stiri in premiera.

Unul din cele mai promitatoare startupuri ale momentului, din toate punctele de vedere(sustinere, finantare, tehnologie, strategie) este Zude. Se lansau teoretic pe 1 mai, astazi, dar practic am primit o invitatie sa testez produsul cu 24 de ore inainte, de pe 30 aprilie. Am uitat ieri sa intru pe site, si astazi vad ca au decis sa faca beta-ul private pentru ca le-au cazut serverele de la atat trafic si doar cei care s-au logat de ieri au acces in beta. Shucks!

Ieri mi-am facut timp sa trec si pe la Romexpo la SMAEB-ul de anul acesta. Fetele, pentru ca toata lumea vorbeste despre ele, nu erau cine stie ce, basca erau si putine. La capitolul motoare, in afara pavilionului erau mai multe motoare ale vizitatorilor decat inauntru expuse. Salonul a fost excelent pus la punct din perspectiva accesoriilor si echipamentelor, dar putin dezamagitor la capitolul motoare, pentru mine. In afara de modelele de serie nu gaseai mare lucru care sa-ti intoarca privirea. Am testat cu Andrei tot ce era de testat. Abia asteptam sa ne luam jucarii in cativa ani.
A mai ajuns cineva la SMAEB, sau sunteti toti plecati de 1 mai?

Mai 1, 2007 9:52 am - Posted by | Progress, Real Life, Startup

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

