Teoria Aventurii

Take 1: Sillicon Valley

Day-in, Day-out

Interesant in ultima vreme felul in care au inceput sa se lege toate. Nu ne mai simtim debusolati si mediul in care traim nu ne mai pare strain si haotic. De asemenea am ajuns, eu cel putin, sa nu mai simt nevoia unei confirmari din partea sistemului. Bine nu fusesem eu prea legat de el nici pina acum, caci am stat 2 ani pe bara tocmai datorita firii mele auto-conservatoare. Totdeauna am preferat sa investesc in mine, in timpul meu si sa nu ma vind ieftin. Dar asta a fost inainte sa descopar amploarea lucrurilor, inainte sa ma autofortez sa evoluez si inainte de feedbackul de la Razvan.

Am plecat dintr-o pozitie avantajoasa dar tot m-a durut. Ha ha daa! A fost o durere fizica. Din fericire omul este un animal deci se si adapteaza. Acum ma simt liber si cind ies pe strada, chiar daca stiu ca la prinz maninc ciorba la pliculete, parca mi s-ar fi luat o piatra de pe inima: iau singur deciziile mele, nu conteaza citusi de putin ca nu am siguranta (materiala), e normal, nici un avangardist n-a avut-o la inceput si ma amuza gindul ca voi considera aceste clipe minunate in 10 ani…

                                                                                                                                             Andrei

Aprilie 3, 2007 10:04 am - Posted by | Ideas, Progress, Real Life

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

