Teoria Aventurii

Take 1: Sillicon Valley

Updates

Cu siguranta plecam in SUA la vara, finantati sau nu. Trebuie sa vedem cum se misca lucrurile in Valley, cum se iau pitchurile si cum se face networkingul. Avem 2000E , mai strangem o mie, ne ajung ceva timp. Intre timp mizam si pe un contract de marketing aici in tara, poate se mai strang niste bani. Astept si seminarul lui Roy Williams din vara in Texas si, mai ales, lectorii laureati ai premiului Nobel. Suna asa, intr-un fel.

Knowledge avem despre cum se intampla lucrurile, aici nu mai avem ce invata. Am avut discutii peste discutii si revin ciclic niste topici. Pentru moment e clar ca trebuie sa plecam, aici ne invartim in cerc, exact ca in discutii.

Ca big update, suntem doar doi. Vlad s-a departat. Am ramas eu si Andrei. Ar fi excelent un al treilea om, programator, dar ne descurcam. Fara al treilea om, e ca si cum am avea un pistol in mana, trebuie sa fii foarte atent cand tintesti. Cu al treilea om, am fi o mitraliera.

Pana acum am lasat in spate 3 facultati si un prieten. N-avem regrete, totul e de-abia la inceput.

Martie 30, 2007 7:11 pm - Posted by | Progress, Real Life, Startup

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

