Teoria Aventurii

Take 1: Sillicon Valley

Prolog

Fiind primul post trebuie sa stabilim cadrul aici. Grupul s-a format de cateva luni, am infiintat o firma, pana acum ne-am pus la punct mentalitatile si am facut, pe rand:

Private Millionaire Club, o incercare de social networking pentru milionari pe net.

Apoi, am intocmit un plan de marketing alternativ la nivelul Bucurestiului(e-n downloads). Am scos bugetul din el, planul e in continuare valabil si suntem in discutii cu firme.

 

Bomba. Saptamana trecuta am decis sa plecam in SUA pentru a prezenta un plan investitorilor din Sillicon Valley. Desi nu e stabilit inca cu certitudine daca ramanem sau nu in SUA pe perioada nedeterminata, asta o sa vina pe parcurs. Toate recent developments o sa apara aici. Asta cat se poate de sumar.

Februarie 27, 2007 4:29 pm - Posted by | Real Life

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

