Teoria Aventurii

Take 1: Sillicon Valley

Lista

Avem nevoie de:

-viza & acte

-bani de plecare si stat o luna in sua

-know how despre sillicon valley si persoanele vizate

-plan finalizat pentru prezentat

 

Pe rand. De viza ne interesam zilele astea, sa vedem cum facem cu plecarea(chemare, viza temporara, viza de lucru, inca nu m-am interesat).

 

Banii de plecare. Pentru banii de SUA eu o sa ma angajez cu Andrei la o agentie, ca jr copy cel mai probabil. Am facut un portofoliu(downloads) in cateva ore saptamana trecuta si l-am trimis pe la firme. Plecam prin iunie, avem nevoie de vreo 4-5000$. Vlad colaboreaza deja cu o firma de soft, la care am fost si eu vara trecuta, dar am renuntat. Astazi sau maine inchiriem si un apartament pentru cateva luni, pana plecam.

 

Know how despre sillicon valley. Aici nimic de zis inca, o sa vina.

 

Plan finalizat. Stabilirea detaliilor planului sunt secundare in momentul asta. Le vom pune la punct de-a lungul timpului, pana in ziua prezentarii.

 

Atat deocamdata.

 

Februarie 27, 2007 6:06 pm - Posted by | Startup

Niciun comentariu până acum.

Lasă un răspuns

